Žymės

,

Esu paprastas netobulas žmogus… Ir man būtų nepaprastai sunku gyventi jei nežinočiau kad Tu priimi ir myli mane štai tokį koks esu, su savo visais netobulumais ir kitais “pričiūdais”…
Noriu norėti keistis… Skamba juokingai… Bet kaip tik būtent šie žodžiai geriausiai atspindi padėtį, kurioje esu… Kurioje mes visi esame… Visas pasaulis turėtų pasikeist… Bent jau norėtų norėti tai padaryt… Tačiau be Tavo malonės visi mes greitai patiriame savo kailiu vien tiktai grand fiasko… Solo gratis-mūsų bevaisių pastangų žlugimas… Bet kuo greičiau tai įvyks, tuo geriau mums patiems. Solo Christo- protu nesuvokiamas Tavo sumanymas. Tik akimirką trunka sielvartas dėl mūsų tariamo pažeminimo… Mūsų pastangų vaisiai- kirminai… Tavo malonėje- džiaugsmo žiedai. Pro Christo- durys į šviesą. O jau tada net pats suvokimas kad esame saugūs Tavo rankose daro mus tikrai laimingus… “…jis bus kaip medis, pasodintas prie vandens…”. Šiaip jau kur Tu mus pasodini, yra dzin… 🙂 Svarbu kad Pats būtum ranka pasiekiamas… Tame ir yra laimė, o ne “kirminų plantacijose”…
