Žymos


Pagalvojau, kartais yra galbūt verta užrašyti savo prisiminimus. Nes eina laikas, ir ką gali žinoti žmogau- ar senatvėje ką nors prisiminsi dar ?  🙂
Prisiminiau vieną momentą iš vaikystės. Mano mama turėjo giminių Lenkijoje, Košalino mieste, būtent tetą. Teta jau senokai mirusi, bet tarybiniais laikais mama neretai ją lankydavo. Mane palikdavo senelei. Vienąkart mama grįžo gal po pusmečio, kiek atsimenu, tada buvo vasara. Man tuomet buvo apie 5 metus. Pamenu, tą dieną nepažinau mamos. Sėdėjau tuomet pas senelę namie prie lango, po to pamačiau kieme vaikštančią moterį. Moteris užėjo pas mus, kažką neaiškaus pasakė ir vėl išėjo į lauką. Paklausiau senelės, kas buvo toji užėjusi teta. Mano nuostabai, senelė atsakė, kad ta moteris yra mano mama. Taigi, nepažinau jos, buvo labai pasikeitusi- nematytais drabužiais, kita šukuosena. Be to, jei tai mano mama, tai kodėl ji sugrįžusi prie manęs net nepriėjo ir nepasisveikino?.. Savaime suprantama, jei mama įėjusi neištarė nei vieno žodžio, tai kaip tokiam mažam vaikui suvokt, kad ta teta ir yra mama? Na, bet tada mano mažytėj galvelėj tokių klausimų matyt nekildavo…
Tiesa, vienais metais mama išvažiuodama į Lenkiją paliko mane darželio, kurį lankiau, auklėtojai Danguolei. Tada irgi buvo vasara. Auklėtoja nusivežė mane į savo tėviškę pas savo tėvus. Gaila, kad nepamenu būtent kur. Kad kaime, tai tikrai. Pamenu, kad šalia namo buvo geležinkelis, mėgau stebėti pravažiuojančius traukinius. Ir aplamai, man ten patiko .Auklėtojos tėvai laikė karvę,  tad kas dieną gerdavau šviežią pieną.Ten pat pas juos susipažinau ir su bitėmis. Aptikęs avilį, apmėčiau jį smėliu. Bitės, savo ruožtu, suprato savaip mano tokį bandymą užmegzt su jomis kontaktą. Viena, tarytum norėdama mane truputį pamokyti, profilaktiškai caktelėjo ausin  🙂 . Savaime aišku, ausis padidėjo trigubai. Parlėkiau cypdamas namo,  kur senoliai suteikė pirmą pagalbą. Tarp kitko, patepė ausį medum  :). Sako, padeda… Na, va, tokie prisiminimai… Beje, anot nepatrvirtintų duomenų, auklėtoja Danguolė buvo mane “įsimylėjusi“. Tai sužinojau vėliau iš mamos.Kiek atsimenu, auklėtoja savo šeimos tada neturėjo. Įdomu būtų sužinot, kaipgi susiklostė jos gyvenimas…

Reklama