Žymės

, ,


Kaip kam, bet mane senos tarybinių laikų dainos dažniausiai labai gerai nuteikia. Taip sakant, “veža” 🙂 … Neretai netgi jose galima atrasti vertingų dalykų, nežiūrint, kad jos sukurtos gūdžiais laikais. Na, kad ir šita 1982 metų (mylimo vado 🙂 Leonido Brežnevo laikų) uzbekų grupės “Ялла” daina, mano kartos ir vyresniems žmonėms gerai žinoma. Dainos pavadinimas išvertus reiškia “Trys šuliniai”… Paprasta anų laikų popsinė daina atrodytų… Bet kai kurie žodžiai primena grynai evangelinę tiesą. Anksčiau žinoma jos nematydavau, kai buvau netikintis. Šiaip, nežinau ar visi krikščionys mato panašiai kaip aš kartais matau… Gal kam nors šita daina yra nieko nevertas uzbekų sukurtas kūrinys su juokingu pavadinimu, bet aš galiu laisvai ją niūniuoti, kai kuriuos žodžius joje suprasdamas grynai evangeliškai.

Горячее солнце. Горячий песок
Горячие губы – воды бы глоток
В горячей пустыне не видно следа
Скажи, караванщик: “Когда же вода?”

Учкудук три колодца
Защити, защити нас от солнца
Ты в пустыне – спасительный круг
Учкудук

Вдруг дерево жизни – таинственный страж
А может быть это,лишь только мираж
А может быть это,усталости бред
И нет Учкудука, спасения нет

Учкудук три колодца
Защити, защити нас от солнца
Ты в пустыне – спасительный круг
Учкудук

Любой в Учкудуке расскажет старик
Как город-красавец в пустыне возник
Как в синее небо взметнулись дома
И как удивилась природа сама

Учкудук три колодца
пусть над ним светит солнце
Ты в пустыне – спасительный круг
Учкудук
*******************************
Jeremijo 2:13

Dvi piktybes padarė mano tauta: ji paliko mane, gyvojo vandens šaltinį, ir išsikasė skylėtų šulinių, kurie nesulaiko vandens.

Jeremijo 17:13

Viešpatie, Izraelio viltie! Visi, kurie palieka Tave, bus sugėdinti. Kurie nutolsta nuo Tavęs, bus įrašyti į žemės dulkes, nes jie paliko Viešpatį, gyvojo vandens versmę.

Jono 4:10-14

Jėzus jai tarė: “Jei tu pažintum Dievo dovaną ir kas yra Tas, kuris tave prašo: ‘Duok man gerti’, pati būtum Jį prašiusi, ir Jis tau būtų davęs gyvojo vandens!”
Moteris atsiliepė: “Viešpatie, bet Tu neturi kuo pasemti, o šulinys gilus. Iš kur Tu imsi gyvojo vandens?
Argi Tu didesnis už mūsų tėvą Jokūbą, kuris tą šulinį mums paliko ir pats iš jo gėrė, ir jo vaikai, ir gyvuliai?”
Jėzus atsakė: “Kiekvienas, kas geria šitą vandenį, ir vėl trokš.
O kas gers vandenį, kurį Aš jam duosiu, tas nebetrokš per amžius, ir vanduo, kurį jam duosiu, taps jame versme vandens, trykštančio į amžinąjį gyvenimą”.

