Žymos

, , , ,

Šios radijo stoties laidų pradėjau klausyti nuo tada, kai atradau šią tolimą trumpųjų bangų stotį. O tai buvo apie 1986- uosius metus, buvau tada netikintis, bet visgi mėgau klausytis ir tokių laidų. Tai, ką girdėdavau, taip skyrėsi nuo to, ką tuo metu žinojau ir esu girdėjęs apie Dievą… Žinoma, tada mažai ką suprasdavau iš to, ką girdėjau (nors stotis transliuoja ir laidas rusų kalba), tačiau nežiūrint to, buvau ištikimas šios stoties fanas. Ir šiaip, buvau ir esu (tiesa, dabar mažesniu mastu), radijo mėgėjas, ypač tolimų trumpųjų bangų stočių… Su laiku atradau ir kitas panašias radijo stotis: TWR (Trans World Radio), Family Radio. Tačiau dažniausiai klausydavau būtent KFBS stoties, kuri yra Marianų salose, Okeanijoje, Saipano saloje. Ši stotis priklauso  krikščioniškai Far East Broadcasting Company(FEBC), Tolimųjų Rytų Transliacijų Bendrovei, kuri buvo įkurta 1945 metais.

 Radijo stoties laidos gana įvairios, nedenominacinės, nors ir gana konservatyvios krikščioniškos krypties, ypač tai pasakytina apie ten skambančią muziką. Ten neišgirsi skambant nei roko, nei kitų jaunimo pamėgtų stilių muzikos, skamba maždaug panašios giesmės kaip konservatyviose sekmininkų ar baptistų bažnyčiose, pvz., giesmė “Koks didis Tu“, kartais ir rusų stačiatikių konservatyvus dainavimas… Bet tuo metu aš į tai nekreipdavau dėmesio, man buvo svarbi pati pamokslaujama žinia… Mėgdavau Derek Prince pamokslų serijas bei tiesiogines klausimų- atsakymų laidas. Retkarčiais transliuodavo laidas jaunimui aktualiomis temomis. Dabar retokai paklausau šios stoties, nes internete daug geresnių, nors KFBS ir tuos laikus prisimenu su nostalgija… Beje dabar nebūtina KFBS klausyti trumposiomis bangomis, kurios, nors siekia toli, bet turi ir minusų, tačiau ir internetu per Radio Teos. Kiek teko klausyti, stipriai pasikeitė programų tinklelis. Žodžiu, laikai keičiasi…
Reklama