Žymės

, ,

Erzina ir stebina kai kurių žmonių požiūris į darbą. Turiu omenyje pasitaikančias situacijas, kurios daugumai mūsų, manau, pažįstamos, atseit, kol nebakstelsi pirštu “va čia ir čia reikia tą ir tą daryt”, tai žiūrėk, pats žmogelis niekaip nesusipranta. O iš esmės, turėtų susiprasti, nes tai ne klientas privalo būti tos man-at-workkonkrečios srities specialistas, o tas darbuotojas turi toks būti (nekalbant jau apie atsakingumą).
Situacija paprasta. Vežėm į servisą automobilį- generatorius parėjo, na ir dar kai kurie mielačiai. Čia praeitą dar savaitę buvo, berods, irgi antradienį. Na, paaiškinom viską ten ir palikom mašiną. Po kelių dienų skambina, tipo, pasiimkit, jau gatava. Na, nuvariau, sukt raktelį- tik pypt pypt ir nieko. Pasirodo, jie net akumuliatoriaus nepakrovė, o juk, žinia, kai generatorius nedirba, tai akumas viens du ir išsikrauna, galvoju, negi jie meistrai tokių elementarių dalykų nesupranta? Ir dar tų mielačių nesutvarkę, nors buvo sakyta (pasakė, kad “nežinojo”…) – žodžiu, buvo pikta šiek tiek klausytis pasiaiškinimų ir žiūrėti į pečiais gūžčiojančius (atseit, nieko nežinau, nemačiau, man nesakė…) “specialistus”… Vienas kito klausinėjo “a ko akumo nepakrovei?”, ir tada vėl gūžčiojimai… Na, palikau penktadienį jiems mašiną- tegu toliau tvarko, va, tik buvo neramu, ar jie pakraus akumą, juk jei nepakraus, tai jis, būdamas tuščias, per šaltį savaitgalį ten stovėdamas lauke “numirs” nepakraunamai, tektų naują pirkt, o tai- vėlgi išlaidos. Juk “meistriukams” neįrodysi, kad akumas dar geras- pasakys “senas buvo, tai numirė…”, juk neprisipažins, kad patys jį “numarino”…
Šiandien su žmona ėjome pro šalį, tai buvau paėmęs testeriuką- o gi pažiūrėsiu, kaip ten akumas laikosi servise. Patikrinau, o gi akurat, nieko nekrauta, akumas– beveik ant nulio įtampa… Vyriokams tiems sakau, nu jau vyrai, ką jūs darot, nu gi kas taip dirba… Vienas padūsavo ir nuėjo akumą išiminėti krovimui- ir tai, tik tada, kai paprašiau… Na, aš juos suprantu- jiems tai kas, ne jiems gi naują reikės pirkti, na, bet vis tiek, stebina toks durnas požiūris į darbą- negi reikia stovėti už nugaros ir sakyti ką reikia daryti?.. Pagaliau, kas turi išmanyti apie automobilius: klientas ar meistras?..
Tai vat, ir nežinau dabar, ar jie pakraus akumą, ar ne, bus matyt… Aš jį ir pats galiu pakrauti namo nusinešęs- na, bet tai jau būtų išvis pazoras tiems vyriokams… To serviso paslaugomis naudojamės nepirmąkart, iki tol buvome patenkinti jų darbu: tvarkingai ir nebrangiai tvarkydavo automobilį, prieš techninę apžiūrą irgi pas tuos pačius buvome, nežinau, kodėl staiga jiems kažkas pasidarė. Na, pagaliau, suprantu, yra ir tas žmogiškas faktorius- kartais pakanka vieno ar kelių neatsakingų darbuotojų ar kokio nuovargio pagaliau- ir įmonės geras įvaizdis susigadina…

Advertisements