Žymos

, , , ,

thinking-about-moneyпрощение необходимо было тем,кто обнищал и ему не чем было покрыть долг,тому кому он был должен,это был акт милосердия заимодавца,успешного и богатого человека,к своему должнику,в данной трактовке все поставлено с ног на голову,что противоречит христианскому учению,благодать никогда не будет прикрытием для зла,это далеко не покаяние,а дешевая попытка выйти сухим из воды…
*
христианский бич- они постоянно ищут виновных в своих проблемах, удивляюсь, с Богом кто-то вообще разговаривает? советуется куда нести деньги? да и по всем вопросам. Все пострадавшие и сочувствующие им свидетельствуют о том, что у них с Богом до сих пор нет контакта, о каких-то ранах говорят, спустя такие сроки большие, что говорит о том , что так к Богу и не обратились, хотя для этого достаточно одного дня. Вернитесь к Богу или обратитесь наконец пока не поздно, язык воспаляемый от геены туда же и уведёт в геену.

Keli komentarai po straipsniu, kuriame minima, kad S. Adeladža parašė “susitaikymo“ laišką buvusiems parapijiečiams.
Man (ir ne tik man) šis laiškas labiau panašus į eilinę manipuliaciją bei manipuliatorių mėgstamą principą “Кому я должен – я всех прощаю“, ką pastebi ir kiti komentuojantys….
Primenu, kad S. Adeladžai gresia kaltinimai apgaulės būdu pasisavinus dideles pinigų sumas iš parapijiečių, kurie, apgauti šio “pastoriaus“, pardavinėjo butus ir kitą nekilnojamą turtą, o pinigus “investavo“ į Adeladžos proteguojamą “banką“- ko pasekoje nemažai žmonių neteko pinigų ir nekilnojamo turto.
Manau, be tikros atgailos, visi bandymai išlipti sausam yra bergždi…
Kas be ko, dalis kaltės už tuos įvykius tenka ir patiems parapijiečiams- juk jie, apakinti mamonos, jau nebeieškojo Dievo, o tik lengvo, greito uždarbio bei didelių dividendų… Tačiau, žinoma, kai vietoje smegenų- doleris, blaiviai mąstyti jau neįmanoma… Pamoka ir jiems- nedaryk stabo ir jam nesilenk (kas jis bebūtų, mamona ar pastorius)…

Reklama