Žymos

, , ,

Dukra po truputį lavinasi skaityti. Sunkokai jai tai sekas, tenka kiek ir paspausti (nieko nepadarysi- nada Fedia, nada… 🙂 ). Be lengvo “preso“, matau, nieko nebus- vaikas visuomet atidėlios tai, ko nelabai norisi daryti, tam visuometgirl-with-book ras atmazkių 🙂 … Bet pažanga jau yra.
Mano metodika paprasta: per dieną vienas ar du puslapiai, kai dukra jau perskaito, paprašau savais žodžiais perpasakoti skaityto teksto turinį- tskant, доверяй но проверяй… 🙂 Noriu įsitikinti, kad ji pagauna prasmę, o ne vien mechaniškai paskiemenuoja.
Šiandien kažkaip dukra paatviravo apie skaitymą. Sako, šiaip dažnausiai nesinori skaityti, pradžioje labai nenoriai skaitosi, bet vėliau jau pradeda patikti, žodžiu, apetitas kyla beskaitant. Anot dukros, geriausia dalis jai yra būtent tas perpasakojimas. Kodėl būtent tai, nežinau, spėju, jai tiesiog patinka, kad tas skaitymas- ne vien skaitymas dėl skaitymo (kad “taip reikia“), bet ir tam tikra užduotis- perskaityti, pagauti mintį, įsiminti ir papasakoti… Kol kas ši “savadarbė“ metodika pasiteisina.

Reklama