Žymos

, , ,

Prieš metus buvau incidento tarp tėčio ir penkiolikmečio sūnaus liudininkė: tėtis balsu rėkė ant vaiko, kaltindamas jį neatsakingumu, nesupratingumu, beširdiškumu, tinginyste… “Aš daug dirbu, kad tu turėtum viską, lakstau kaip prakeiktas, kad taufamily--love tik būtų gera, dirbu dieną ir naktį, kad turėtum gražiausius rūbus, geriausią kompiuterį, kad galėtum važiuoti poilsiauti, kad galėtum skaniai valgyti, o tu pats nežinai ko nori, tu nevertini šito, tu negerbi manęs“- šaukė jis. Sūnus garsiai verkė ir, sėdėdamas ant grindų, apsikabinęs galvą rankomis, rėkė tėčiui atgal: “Tėti, išgirsk mane, esu tau labai dėkingas už viską ką turiu, už tai, ką darai dėl manęs, bet išgirsk mane… išgirsk mane… prašau… LABAI TAVE MYLIU IR MAN REIKIA NE PINIGŲ IR DAIKTŲ, MAN LABAI REIKIA TĖČIO…TĖTI, MAN REIKIA TAVĘS…

Reklama