Žymės

, , , , ,

Geras yra dalykas rakinti duris, vartelius ir aplamai, viskas kas užsirakina 🙂 . Kitąkart tai gali apsaugoti nuo bereikalingų pokalbių, ginčų ir pan.
Šian ramiai sėdim namie, žiū pro langą, matau, eina pro vartelius du jaunuoliai,doors rankose- lyg ir kokie popiergaliai… Iškart mintis: ech, musiet kokie mormonai, jahovistai ar dar kokie -istai. Ir akurat 🙂 … Kaip man nepatinka tokios situacijos, kai kalbėtis su žmogum neturi jokio noro, o visgi, turi kalbėtis (na, kad neatrodytum kaip koks neandertalietis 🙂 ).
Pasisveikinom, paspaudėm aniems rankas, ir anie pradėjo savo agitaciją: kažkokias bumažkes tiesia su pakvietimu į kažkokį savo renginį… Tokiais atvejais iškart noriu išssiaiškinti su kuo turiu reikalą, tad ir šiandien paklausiau, iš kur jaunikaičiai būsią. Sako, jahovistai, tai mat, nesuklydau 🙂 Žmona sako, tai, kad mes- krikščionys. Anie irgi tą patį pasako 🙂 Kažkaip nebuvau nusiteikęs religinėms razborkėms, todėl mano mintys klajojo ties vienintele (kaip man atrodė, teisingiausia šioje situacijoje 🙂 ) teze, o būtent, kaip čia juos greičiau už vartelių išprašius 🙂 Matau, žmona kitos nuomonės :),  ėmė ten su jais diskutuoti, nepatenkintas, kad mano planas išpravodyti “svetelius” stringa, ėmiau nervingai kažką replikuot apie tą Bruklino organizaciją. “Sveteliai”, matau, nepėsti (na, šiaip, kiek suprantu, jie praeina gerą instruktažą, kaip įtaigiai kalbėtis su žmonėmis), o man kažkaip visai nesinorėjo tapti bandomuoju triušiu, tad, galų gale, iš mano lūpų išsprūdo (na, pasitvirtino patarlė “kas širdyje, tas ir lūpose 🙂 ) frazė apie tai, kad kaip negerai yra pamiršti užrakinti vartelius 🙂 . “Sveteliai” namioką iškart suprato ir pradėjo judėti vartelių link… Žodžiu, taip (laimingai 🙂 ) ir pasibaigė šita situacija. Nežinau, kiek teisingas mano poelgis, tačiau dažniausiai man nervai nelaiko diskutuoti su ideologiškai pripumpuotais žmonėmis, o kovoti kažkokias tuščias žodžių kovas, manau, yra beprasmiška. Be to, psichologiškai nebuvau pasiruošęs panašiems pokalbiams.
O vartelius, visgi, reikia rakinti- dėl šventos ramybės… 🙂

Reklama