Žymos

,

Sumaniau vakar paslušatj kažką šeimyninio gyvenimo tematika. Aktualu gi 🙂 Tipo, pamokslą ar kokį seminarą arba paskaitą. Kažkaip iš atminties iškilo vienos family--lovecharizmatinės bažnyčios moterėlė, “pastorė“, anksčiau esu klausęs jos paskaitų šeimynine tematika, savo laiku man jos buvo visai nieko.
Ką gi, atsisiunčiau, klausau. Neužilgo kantrybė baigėsi, gal po 10 min klausymo 🙂 Po to šiek tiek prasukinėdamas įrašą, bandžiau klausyt, bet… Nežinau, kas man pasidarė, bet mano dvasinis “skrandis“ jau nepriima tokių “vėjų“, ypač kai visa tai pasakoja asabos, kurias vadinu “pusiau moterimis- pusiau vyrais“… Niekada ir nesižavėjau moterimis- supermenemis, businesswoman Nejasna, kaip su tokia ir bendrauti 🙂 Kad vien kažkokios keistos idėjos apie kažin kokią “savirealizaciją“, “duchovnyj rost“ i pročeje i pročeje… Vos nesuvimdė 🙂
Širdis trokšta paprastumo, o štai šis dalykas, panašu, tampa deficitu… 😦 Pamaniau, jei mano būsima žmona savo laiku būtų užvedusi kalbą apie kokį nors “duchovnyj rost“, jej Bogu, nebūčiau jos vedęs… 😀 Nežinau, kaip kam, bet manęs karingos moteriškės netraukia 🙂
P. S. Akivaizdu, kad bažnyčioje jaučiamas alkis pamokslų šeimyninio (praktinio, ne teorinio) gyvenimo tematika. Ir ne tik pamokslų, bet ir profesionalių konsultacijų. Asmeniškai manau, kad šios pusės apleidimas gali sudaryti klaidingą įspūdį apie dvasingumą. Tikintis žmogus gali pamanyti, kad dvasingumas ir šeimyninis gyvenimas yra lyg dvi atskiros planetos, kas, žinoma, nėra. Tai yra viena.

Reklama