Žymės

, ,

  • Vector parchment with a pen and inkNeinu į bažnyčią, netikiu Dievu. Kalti, žinoma, pedofilai dvasininkai, pinigų ištroškę pastoriai ir pan. Visi mane trokšta apgauti ir manim vargšiuku pasinaudoti. Neišdegs…
  • Geriu, nes… Nes katė per kelią perbėgo, nes kaimynas naują mašiną nusipirko, nes algų nemoka (gerimui paėmiau greitą kreditą:) ), nes neturiu žmonos (arba nes turiu 🙂 ) ir pan.
  • Nemyliu, nes… Nes manęs niekas nemyli, nes visi- kiaulės, intrigantai ir egoistai (tik aš vienas- ne 🙂 )
  • Neatleidžiu, nes… Nes taip anam ir reikia, žinos dabar…
  • Nepadedu niekam. Nes ir man niekas nepadeda. Pats susitvarkysiu… Tegu mirsiu, bet susitvarkysiu… Be jų… Būti savarankiškam- dorybė!
  • Esu laimingas, kai nepasiseka tam, kuriam iki šiol sekėsi. Nes esu pats nelaimingiausias iš visų, tad kažkas kitko manęs negali pradžiuginti, kaip tik tai, kad dar kažkas tapo tokiu kaip ir aš… Budete znatj kak vysovyvatsa… Kai tu krisi, pranešk apie tai man- labai norėčiau pasijuokti iš tavęs badydamas tave pirštais 🙂 …
  • Pasiuntu, kai kažkas parodo į mano klaidas ir nuodėmes. Juk visi nusidėjo, tad jūs- taip pat. Tad nesikabinėkit manęs, o žiūrėkit savęs !.. O aš nuodėmiavau ir nuodėmiausiu toliau!..
  • Esu vienas, nes… Nes esu pats – iausias- kas man prilygs?.. Kas išdrįs būti šalia tokios tyros, sažiningos asmenybės?.. Tik tas, kuris yra toks pat tyras ir sažiningas kaip aš. O tokių daugiau nėra…

Kaltinti kitus, kažką (bet ką)- taip žmogiška ir suprantama. Čia kaip dukart du keturi. Kas pamirštama- tai pažvelgti į veidrodį…

