Žymos

, , ,

Kažkada, kai dar buvau nevedęs, vėlai vakare po vieno renginio norėjau palydėti merginą namo. Mergina nebuvo “mano mergina“, tiesiog mergina ir tiek… 🙂 Palydėjimas- grynai draugiškas, womanbe jokių “užklasinių“ minčių (kaip ir sakiau, tai nebuvo “mano mergina“, jai nejaučiau netgi jokios simpatijos). Labai nemaloniai nustebino merginos reakcija: gana grubiu tonu man buvo pareikšta, kad “ji turi kojas ir puikiausiai pareis…“. Na, pareis tai pareis, net neabejojau, kad pareis 🙂 … Tačiau iki šios dienos nesupratau tokio agresyvaus atsakymo. Iš vienos pusės, palydėti merginą (ypač vėlyvu metu), mano galva, yra visiškai normalu, ir visiškai nesvarbu ar ji yra “tavo mergina“ ar ne. Kita vertus, kiekvienas turi teisę atsisakyti pagalbos, tik reikia mokėti tą daryti korektiškai.
Beje, ta mergina iki šiol netekėjusi (čia, jeigu ką, informacija viengungiams… 🙂 ). O va kodėl tai vėl prisiminiau, nežinau… 🙂

Reklama