Žymos

, ,

Įdomus variantas hibridkės. Kol kas tame esu “žalias“, žinau tik tiek kiek internete randu. Įspūdis geras. Hibridiniai, mano galva netgi patogesni (kol kas bent jau) nei grynai/a-station-wagon-pictogram elektriniai, juo labiau, pakrovimo vietų Lietuvoje, man rods, yra mažai, o ir baterijų “laikymas“, tskant, tiesą pasakius, nėra tas kurio norėtųsi (pernelyg trumpus atstumus nuvažiuosi). Miestui- idealu (jei vien elektra). Bateriją namie pasikrausi 🙂 Greičio iki 70 pilnai pakanka miestui, žinoma, yra vietų mieste kur greitis 80, bet juk nebūtina spausti iki 80. Jei būtų galimybė kažkur realiai išbandyti tokią mašinikę, tikrai neatsisakyčiau… 🙂 Mieste esu matęs kelis kartus hibridus, tiesa, stovinčius (ant kėbulo aiškus užrašas hybrid), o ne važiuojančius, nes kai važiuoja, nesuprasi juk kas per ptyca. Įtariu, negreit pasitaikys proga juos išbandyt 🙂 … Beje, visokios bemkės manęs nedomina, seniai ne to amžiaus, esu gana rimtas (tiesa, ne visada 🙂 ) ženotas diedas, kurį domina grynai semeinos mašinikės (pvz., kad ir minivenai)  🙂

Reklama