Žymos

, , ,

moneyMano galva, visiškas beryšizmas (naujadaras 🙂 ) yra prisiskolinti (tegu ir susigalvotu pačiu kilniausiu tikslu), tada su plyštančia galva eiti galvoti kaip tas skolas dabar atiduot… Gyvent rytdienos pajamom. Ką čia bekalbėt, man tai yra pati tikriausia nesąmonė. Bet čia mano galva. O kiti turi savo galvas, kuriom mąsto.
“Mano vaikai nevalgys bulvių ir makaronų, jie nusipelnė valgyt veršieną ir stirnieną!!!!…..“ Hmmm, visąlaik galvojau, kad bulvės ir makaronai yra normalus maistas, o mat dabar išeina, kaip pro šalį prašoviau… 🙂 Tik kažkaip akys pačios pastebi skirtumą tarp valgančių makaronus ir veršieną: pirmieji dažniausiai miega ramiai, o antrųjų gi mintys būna neretai neramios…

Elleziasto 5:11

Darbininkas, daugiau ar mažiau pavalgęs, saldžiai miega, o turtuoliui jo turtai neleidžia užmigti.

Asmeniškai man ramiau gyvent, atidedant tam tikrą sumą tam tikram tikslui, o ne strimgalviais bėgt “pas bobutę“ bankan, nes mat čia ir dabar man užsinorėjo to ar ano (netgi jei pats sau susigalvojau “pateisinamą“ priežastį)… Tegu tai tęsis ilgą laiką, netgi galbūt laaaaaaaabai ilgą. Skubėt nėra kur, niekas niekur nepabėgs. Užtat jei skubėsi, pabėgs ramybė. Renkuosi ramybę ir ramų miegą… O jūs kaip norit…

Reklama