Žymės

, , , , ,

Įžymi smuikininkė nutarė paeksperimentuoti. Apsimetė paprasta gatvės muzikante “paprašaika- kapeikininke” ir požeminiame metro atliko garsųjį Leonardo Cohen`o kūrinį “Aleliuja”. Atrodytų, minios žmonių turėjo progą nemokamai pamatyti ir išgirsti tai, už ką jie šiaip jau yra  pasiruošę mokėti nemažus pinigus į šios atlikėjos koncertus. Ir ką gi matome? Dauguma įsikniaubę į savo čiupiniakus, tad nieko aplink nemato negirdi, kita dalis jei ką ir girdi ar mato, tai temato tik kažkokią ekstravagantiskai atrodančią “studentę”(čiūčelo), kuri matyt uždarbiauja cigaretėms ar pan… Jų veiduose išraiška “nieko naujo, matėm mes tokių šiukšlių, tfuuu…”
Kažkada panašiai lygiai taip pat beveik niekas nepastebėjo keistos žvaigždės danguje, kuri piemenims ir taip pat atvykusiems iš toliau keliautojams nurodė kelią į tą vietą, kurioje kiekvienas galėjo įsitikinti tuo, kaip į šį pasaulį ateina išsvajotoji laisvė ir jos Karalius…
Na, jei ką, tai čia aš ne visai NE apie Kalėdas ir kitokius blablabla iš popcornserijos “Jesus Christ is born on Christmas day”… Savaime aišku, kad jokios pagoniškos Kalėdos čia ne prie ko, tad nežiūrėkit į įrašo datą kaip kažkokį ženklą (iš dangaus 🙂 ), neva liudijantį apie tai, kad įtikėjau į tas nelemtas kvailas Kalėdas su visu tuo kvailu mitologiniu folkloru. Visai ne, ir niekada negalėčiau patikėti, tiesiog toks yra mano asmeninis status quo, tie kas mane pažįsta artimiau, seniai apie tai žino, o visiems kitiems: na sorry, bet netikiu aš tomis jūsų Kalėdomis… 🙂 Jus tikit? Ok, bet palikit teisę kitam netikėti, ok?.. 🙂 Skanių jums Kūčių, jei ką… 🙂 Bet tai jūsų Kūčios, ne mano… Jei ką… 🙂 Tai, ką jūs valgot per Kūčias, ir aš panašiai valgau, jei ką 🙂 … Bet man tai tik skanus maistas… Kūčios man yra gera proga skaniai pavalgyt 🙂 … Dievas sukūrė skonio receptorius ne tam, kad valgyt visokią bjaurastį 😀 … Turėti kažką bendro su Romos imperatoriaus Konstantino sukurta iškrypusia religija visiškai nesiruošiu, aš tik mėgstu silkę… 😉

Reklama